4 kişilik bir aileyiz 2 çocuk var aylık 14-15k dan aşağı düşmüyor. Şu yıla kadar hayatım boyunca geçinebilecek miyim diye hiç sorun etmemiştim. Yine de Halime şükürler olsun. Benden kötü durumda olan neler var belki.