Kzltn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun değil ki arada kullanıyorum bu hesabı istrdiğinizi yazın bekliyorum
Yok sorun olacağından değil ki zaten, sizleri örnek alıyorum. Tüm iyi niyetimle arkadaşlara daha uygun fiyatlı çözümler bulacağım.