O ortamda olduğun sürece kıramazsın ve içersin istediğin kadar tövbe et

bence sen soruna da doğru yaklaşmıyorsun olaya ekonomik bakıyorsun. Olaya sağlık olarak baktığın zaman bırakman daha olası.