ben içmeye başladıgımda 16 yaşındaydım sanırım,orta okula gidiyordum.orta okul,lise yıllarımdada devam etti bu.ünide ilk yılımda evimden,cebimden votka eksik olmazdı.su gibi içiyorum diyenler vardır ya,işte onlardandım o zaman

sabah uyanırdım,yüzümü dahi yıkamadan dogruca dolaba gider,votkadan 2 yudum almadan uyanamazdım.kahvaltımı yaptıktan sonra evden çıkarken cüzdanımı,telefonumu unutup çıktıgım çok olmuştur ama cep votkam olmadan çıktıgımı hiç hatırlamam.yani o derece içerdim o zaman....sonra adanaya taşındık kardeşimle,akşam votkam bitmişti hem gezeyim hem onu alayım diye çıktım evden.dolaştım,dönüşte alıp eve geçicem.dükkan sahibi kıl birisiydi,olayı tam hatırlamıyorum ama keyfimi kaçırdı.içmiyorum arkadaş dedim,o gün bıraktım.2009 yılıydı bu dedigim ve bidahada hiç agzıma sürmedim.yani ben olayın tamamen iradeye,kişiye baglı oldugunu düşünüyorum.ben su gibi içki içerken yeter arkadaş içtigim diyip bi anda bırakabiliyorsam,başkasıda bırakabilir.gittiginiz ortamlarda,arkadaş çevrenizde çok içki içiliyor olabilir.içen içsin,siz bırakabilirsiniz.içki içmiyorsunuz diye ortamdan dışlayacaklarsa zaten uzak durun o kişilerden.yada çok içmeyin,azaltıp için.mesela 1 büyük içeceginize 1-2 kadeh için.