dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klasik editörü iptal edince oldu hocam, teşekkürler. Keşke daha basit yapsalarmış ama öğrenince basit geliyor şimdi
Klasik editör pişmanlıktır hocam çoğu nimet yok