Bende de vardı bu problem.

Arkadaş ortamımı değiştirdim.


Kendime hedefler belirledim.

Birden vücudumun dinçleştiğini gördüm. İçersem bile ayda 1 içiyorum. İçtiğim günün sabahı uyandığımda ise ben hergün böyle mi uyanıyormuşum diyorum kendi kendime. Hergün içen biriydim. Öyle evdede içmiyordum hep mekanda içiyorum. Hem vücudu yoruyorum, hem maddi açıdan kötü oluyordu.

Alkolü bıraktım. Hem kendimi daha iyi hissediyorum. Hemde artık o alkole verdiğim paraları alkolsüz eğlenebileceğim yerlerde harcıyorum. Alışverişime harcıyorum.

İnşallah sizde bırakırsınız yada azaltırsınız. Hergün hergün içince zaten bir anlamı kalmıyor. Ayda 1 içince o gün bir özel geliyor. Anlamı oluyor.