wehwet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlginçmiş,
Windowsda açarsam windows gmaili,
Mac Os da açarsam Maos gmaili,
İphon da açarsam iphone gmaili,
Linux da açarsam linux gmaili,
i oluyor?
Slzmspsmdo dayı gözünü sevim billurmu geçion ios maillerine farklı androidden açılanlara farklı fiyat veriyorlar onu soruyorum