Benim takıldığım konu CPC değeri yüksek olan kelimede rekabet her zaman yüksektir. Bu kelimelerde Top 3 denilen search volume'un %70 %80'ini alan kısma çıkmakta kolay değil. Bu sıralamalar için onlarca çalışanı olan ajanslar yarışırken bir başınıza bu kelimelerde buraya gelmek kolay değil. Hadi geldiniz kalmanız pek olası değil. Neden bu kelimelerde ısrarcı oluyorlarki.

Konunuzun geneline yorumum elinize sağlık hocam, hiç kolay değil gerçekten. Ben Adsense den ilk ödememi 2 yıl sonunda alabildim Oda 4. aya kalmadı banlandı.

Süreç gerçekten çetrefilli çantada keklik bir iş kesinlikle değil.