Tartışmasız xat.com ya. Yıllarım geçti kendi sohbet kanalımızda, her akşam yemekten sonra toplanırdı ekip ne muhabbetler dönerdi. Çok zevkli günlerdi, bir espriye yıkılırdı sohbet odamız. Bizim odamıza gelip küfür edip giderlerdi, biz de toplu bir şekilde odalarını basardık

Bete Team , Kansei . Ne gunlerdi be vay anasni bi özledim 😀😀