Akar hocam bir kaç yorumunu okudum r10 da inan bana o yıllardaki cmsturk teki akar abimizin tınısı geldi kulağıma. O forumda bize çok yardımın dokundu Allah razı olsun

Joomla.gen.tr yi de hatırlıyorum. Güzel günlerdi gerçekten, hala aile ortamındayız çatı değişti ev halkı hep aynı
@TahsinCetinkaya; senin aklından geçen eski domainleri ben tahmin edebiliyorum merak etme
Evet CMSTURK.NET Akar benim, zamanında benim aktif olmadığım dönemde domain düştü ve hitinden ve yaşından dolayı Çinlilerin eline geçti. Biz de Joomla.gen.tr'yi açmıştık o zaman.
CMSTÜRK'ten evvel MjTürkiye ve ondan evvel Gezginler'deydim. Hepsinde bir aile ortamı oluşturmaya, topluluk bilincini forum felsefesiyle birlikte genişletmeye çalışıyorduk. Güzel günlerdi, ben de özlüyorum
/QUOTE]