Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orada yöneticilik yapmıştım 15-20 yıl önce falan sanırım. Kurdu olmuştuk nerdeyse smf'nin. Dostluklar çok güzeldi. Hele Ivan hiç unutulmaz.
İvan nerede