Arkadaşlar iyi günler iyi forumlar. Bugün mi box aldım. Kurulumunu gerçekleştirdim. Kendi telefonumun ekran yansıtmasını gerçekleştirdim fakat eşimin ekran yansıtması olmuyor. YouTube veya netflixle kullanabiliyoruz hatta ses açma kapamayıda yapabiliyoruz ama ekran yansıtma olumsuz. Kaydı başlat diye ilk başta soruyor ama sonra herhangi bir işlem yapmıyor. Bir ayar engelliyor gibi bulamadım. Bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim