Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaslar,

Az önce birisi aradı ve ben polis memuru xxxx dedi. İsmimi soyismimi söyledi ve hakkınızda şikayet var dedi. Siber suçlarla ilgiliymis. Neredesiniz sizi alacağız dedi bende kendim gelirim dedim.

Benim sormak istediğim nasıl bir şikayet bunu nereden görebilirim?, Gitmeden görmem mumkun değil mi?

Ayrıca oldu ki kötü bir durumla karşılaştım, avukat çağırmadan ifade verilir mi?
Merhaba,
Birincisi arayanın gerçek polis olduğundan emin olunuz. Sizi çağırdığı yer de bir polis merkezi veya savcılık olmalı. İfade vermeye gittiğinizde karşınıza çetrefilli ve tam emin olamadığınız bir konu çıkarsa ifade vermekten kaçınabilir vehukuki destek aldıktan sonra ifade vermek istediğinizi beyan edebilirsiniz. am böyle durumlarda en baştan profesyonel yardım almak iyi olur kanaatindeyim. Şimdiden geçmiş olsun.