ozalgur06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hususi araçlarda 2 yılda 1 ticari araçlarda her yıl muayeneye girme zorunluğu vardır. Günü geldiği zaman muayeneden geçemeyen araçlara 1ay içinde eksiklikleri tamamlayıp yeniden muayene tekrarı şansı verilir. Muayane istasyonunun verdiği araç kusur raporu ile trafiğe çıkamazsınız. Trafik polisinin iyi niyetine kalmış bi olay. Fakat araç tamiri veya kusurları giderme yani sanayi ve tamir bölgelerinde pek karışmazlar. Fakat dediğim gibi size verilen süre içinde trafiğe çıkamazsınız bu kural size verilen muayene raporundada yazar zaten. Bir diğer soru erken muayeneye gidip muayeneden geçemez iseniz mevcut muayene sürenize kadar trafikte gezebilirsiniz. Muayeneden geçmeyen araç sisteme girmeyeceği için önceki muayene süresi geçerli olmaktadır.
"Bir diğer soru erken muayeneye gidip muayeneden geçemez iseniz mevcut muayene sürenize kadar trafikte gezebilirsiniz. Muayeneden geçmeyen araç sisteme girmeyeceği için önceki muayene süresi geçerli olmaktadır"
evet polis ruhsata bakıyor genelde...ruharihi yazsatta resmi geçerlilik tarihi yazıyor