geçmiş olsun hocam,bence domain paylaştığınız arkadaşlarla,forum yöneticilerinden ip log talep ederek eşleştirme yapın ( mahkeme yoluna giderseniz savcılık talep eder zaten ) zarar ettiğinizin bedelini ödetin kim yaptıysa