denizyavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
UYAP ve e-devletten hakkında açılmış davalara bakabilirsin. Kendinizin karakola gitmesi daha iyi olur. Çünkü; güven imtiyazı sağlar. Avukat gibi durum lazım olursa yardımcı olabilirim. Eniştem avukattır.
Sanırım tam davaya donusmemis ki uyap'tan baktım çıkmıyor. Ayrıca gidip ifade verdim hocam, ilginiz için çok teşekkür ederim.