Selamlar, NewsPaper temada mega menüyü nasıl kullanacağıma dair bir fikrim yok. Araştırdım ancak bulamadım. Bu konuda demoda ki gibi mega menü ayarlarını vs nasıl yapabillirim ? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?