yanlış bilgi vermeyin. neden almasınlar. biz gidip alıyorduk ifadesi alınsın da dosya elimizden çıksın diye

gelir alır yada ben kendim gelirim der sıkıntı yok bunda
Hocam merhaba, bir şahıs benim ip adresimden baglanmis ve sahibinden üzerinden telefon satışı yapıp telefonu göndermemis. Zaten benim adıma kayıtlı bir sahibinden uygulaması değil. Avukat talep etmiştim o bekleniyor ve sonuç birazdan ifadem alındıktan sonra çıkacağım.
Hayır olaya tam vakıf değiller ve durumu da tam olarak izahat etmediler şunu taniyormusunuz, bunu taniyormusunuz, şu numara sizemi ait vs vs. En son evde kullandığım ip üzerinden giriş yapıldığını anladım.