Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkınızda şikayet varsa gelip sizi almazlar. Siber suçlar için hiç almazlar. Bunun için çağrılmış ama gitmemiş olmanız lazım. Bence E-devletten, ve yakın karakoldan sorun.

yanlış bilgi vermeyin. neden almasınlar. biz gidip alıyorduk ifadesi alınsın da dosya elimizden çıksın diye gelir alır yada ben kendim gelirim der sıkıntı yok bunda