Hakkınızda şikayet varsa gelip sizi almazlar. Siber suçlar için hiç almazlar. Bunun için çağrılmış ama gitmemiş olmanız lazım. Bence E-devletten, ve yakın karakoldan sorun.
yanlış bilgi vermeyin. neden almasınlar. biz gidip alıyorduk ifadesi alınsın da dosya elimizden çıksın diye

gelir alır yada ben kendim gelirim der sıkıntı yok bunda