Golderema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece ifadeni alacaklardır, sonrası savcılık bakacak, inceleyecek ya takipsizlik yada davaya dönüşür.
Çok ciddi bir şey olsa telefonla atamazlar, direkt gelir alırlardı.
İfade herşeydir. Zorlanırsanız Avukat bulundurun.
cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önemli bir şey olsaydı aramazdı direkt gelir alırdı o yüzden fazla kafaya takmadan gidip ifade verip ne olduğunu öğrenmenizi tavsiye ederim.
Hocam zaten direkt almak için gelmişler beni evde bulamayınca aradılar. Evdekiler aradı memurlar geldi seni soruyorlar diye