Nerede okuduysam sürekli olarak "ilk yarım saat telefona bakmayın" telkinlerini görüyorum, o yüzden genelde günün ilk saati telefona bakmamaya çalışıyorum. 1 bardak su içiyorum, biraz da meditasyon yapıyorum. Yukarıda arkadaşın da belirttiği gibi tık modumu yakalıyorum