holocoust37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sarı sitede birçok ilanı favoriye ekledim. Fiyatlar ya düşüyor ya da satılmıyor araçlar. Piyasanın aşırı durgun olduğunu düşünüyorum. 2. el araç almak için beklenmeli mi hemen alınmalı mı bilmiyorum. Tavsiyesi olan?
Aralıkta dahada düşer ozaman alırsın