Açtığımız 2 3 tane instagram marka teliflerinden dolayı kapanıyor.Bunun telefonu formatlamamak ve uygulamayı sadece silip bir daha yüklediğimizden kaynaklı olabilir mi ? Yani telefonu formatlamamız ya da fabrika ayarlarına döndürmemiz yeterli mi ? Çünkü Ipden ya da telefondan instagramın gördüğünü ve kısa zaman da kapattığı söylendiği için bunu sormak istedim.Bilen arkadaşlar varsa lütfen konuya yazarlarsa sevinirim