CLOUDNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben böyle düşünmüyorum bayilerde stok yok ve %10 zam yapılacaktı en son zamla beraber fiyatlar yine tırmanacaktır.
10 tane araba favoriye ekleyin düşüşü gozlemleyin o halde