English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ocak gibi 2. El fiyatları da düşecektir.
ben böyle düşünmüyorum bayilerde stok yok ve %10 zam yapılacaktı en son zamla beraber fiyatlar yine tırmanacaktır.