B3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sarı sitede ötv düzenlemesinin bilgilendirmesi ilanlarda yapılır ise evet bir düşüş olabilir ama her yılbaşı zam gelebiliyor araçlara umarım zam yapıp tekrar aynı fiyatlara gerilemez.
Dolar 3 aydır sabitlemis kendini. O yuzden fazla zam gelmez gibi duruyor. Otv bilgilendirmesine gerek yok arz talep sekillendirir piyasayi. Vatandaslarin çoğu bilgi sahibi nasil olsa