yusufq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar r10a yeni geldim fazla anlamıyorum, kurumsal üye olan birine güvenlirmi ödeme yüksek Mevla.
Hocam üyelik yaşı ve ticaret puanı esas olandır. Ayrıca mevla değil, mebla.