E-book Satıcısı olarak kesinlikle düzenleme gelmesi taraftarıyım. Sonuç olarak bir veya birkaç e-kitap vaad edileni sağlamıyor diye bizim binbir uğraşla ortaya çıkardığımız içerikler kötü olarak lanse ediliyor.
Akıl var mantık var 5000 tl lik ürün neden 1 tl den açık arttırmaya çıkarılsın ve bu açık arttırma xx tutarda kalsın ?