Merhaba, Wisecp startup lifetime lisans arıyorum.
Lisansın v3.x güncellemesini almış olması gerekmektedir,
Hesaba devir istenmektedir, devir işlemleri ve ücretleri satıcıya aittir,
Devir tamamlandıktan sonra ödeme nakit olarak gerçekleştirilir.
Teklifler pm lütfen.