Ben yaşamıştım. Eğer tırnağı düzgün kapattıysan ve iltihap bulamazsa tekrar olmaz ayrıca tırnak kesimine dikkat et. Ben doktora gittiğimde tırnaklarını düzgün kes demişti. Tekrar tırnak batması olursa kesinlikle doktora git bence.