Cok eskiden basıma gelmişti kısa kesip köseden batma yapıyordu..Daha sonraları akıllandım tırnagını oval ve kısa kesmemeye çalıs bırak uzasın tam iyice uzadıktan sonra sürekli olarak düz kesmeye bak ondan sonra birdaha köseye dalmıyor ve batma yapmıyor.Yani o tırnagın komple cekilsede yeni gelen tırnakda aynı sekilde kesmeye devam edersen oda batmaya baslayacaktır bir müddet sonra.