tirnak makasinin törpü kısmını kolonyaladım ve tirnagin ete batan kisminin endibine kadar soktum ne biçim bir acı ama olan olmuştu parmağida kolonyaladim ve zorla tirnagi yukari doğru buktum sonra tirnak makasiyla kestim tam 1 sene oldu sorun yok ama acisi çok fazla dayanilmaz doktora gidin derim