Konu
Tırnak batması yaşayan var mı?
23-11-2022, 01:39:30
#2
bycaos
ben yaşadım. çok canım acıyodu dayanamamıştım en son elime falçata alıp ince ince kese kese ucuna kadar yardım parmağımı o batan kısmı kesip doktora gittim seni kim ameliyat etti dedi. sonuç olarak kendi ağrımı bi şekilde dindirdim.