ben yaşadım. çok canım acıyodu dayanamamıştım en son elime falçata alıp ince ince kese kese ucuna kadar yardım parmağımı o batan kısmı kesip doktora gittim seni kim ameliyat etti dedi. sonuç olarak kendi ağrımı bi şekilde dindirdim.