Selam tırnak yapım biraz ovâl ve ilk kez tırnağımı kestikten sonra tırnak batması yaşadım. Ne olduğunu bile bilmiyorumdum. Kaldı ki tırnak kesmenin doğru ve yanlış yönü olduğunu bile bilmiyordum. Neyse iltihap v.s oldu kötü durumdaydı. Netten baktım videolarına klinikler v.s local anestezi ile düzeltiyor benimde acı eşiğim kuvvetli diye kendim yaptım anestezi v.s olmadan. Şuan azıcık ağrıyor.
Sorum şu başına gelen varsa tırnağı kopardıktan sonra tekrar eder mi bu?
Buda tırnağın 3te1ini kesmeden önceki hali. Foto için özür dilerim.