Kimlik boş yatma çalış mı diyorsun 😂 doğum günün kutlu olsun ama dikkat et kimlik vereceğin yerlere.
köşede sıkıştırdım kaçmaya çalışıyodu

teşekkür ederim.
hocam banka hesabı açabilirseniz görüntülü olarak olabilir ama şuan airdroplar iyi vermiyor ve güvenilir değil bazıları
actiktan sonra iptal edebilir miyim peki
Yıllardır bu anı beklemiş gibisin sanki 😊
Hocam üç beş için bence kimliğinizi firmalar dahil paylaşmayın, sonra forumlarda datalarınızı satıyolar. Geleceğini düşün ve buna göre hareket et
Kardeşim merhaba öncelikle doğum günün kutlu olsun bence 1000 TL de verseler o topa girme hiç
Bedava peynir sadece peynir kapaninda olur eğer ortada bir ürün yoksa ürün sensindir 😃😃😃 bu sözleri hatırlatıp iyi geceler diyorum
Teşekkür ederim