hocam ben de devlet kurumunda çalışıyorum. biz kurum olarak alacaklardan vazgeçme işlemlerini 10 kasımda başlayarak henüz bugün bitirebildik. (işlem yaptığımız kişi sayısı 270 kadardı) vergi dairesinde çok daha fazla kayıt olduğu göz önüne alınırsa, işlemlerin tamamlanması ve faizlerin silinmesi 1 ay kadar daha sürebilir, diye ön görüyorum.