PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani jeneratör daha iyi olur tabi. Malum akaryakıt fiyatları da yüksek. Bunları göz önüne alıyorsanız jeneratör alabilirsiniz.
Lakin çok ses çıkartıyorlar umarım mustakil bir evde oturuyorsunuzdur

Ekleme: Bunu tercih edebilirsiniz ilk defa gördüm.

Sessiz Enerji Jeneratör Hibrit 1 kw %100 Sessiz Fiyatı, Yorumları - Trendyol
Çok teşekkür ederim hocam, haklısınız müstakil olmadığı için problem yaşamam kaçınılmaz olur