Foruma üye ol,
40-50 TL den itrader kas,
Premium üyelik al,
Sırayla d0landırmaya başla..
Maalesef burada neler gördük neler. Ne kadar çok olumlu yorumu olursa olsun, en yüksek paketten premium üyelik alsın kimse %100 güvenilir değildir. Forumdaki aktifliğini ve r10 yaşını kontrol etmeniz bu üstteki şeylerden daha etkili.
Yine birisi insanların parasını alıp kaçmışa benziyor gördüğüm kadarıyla.
1 sene de 300+ itrader kasıp sonra milleti çalıntı kredi kartıyla dolandıran vardı,
iPhone alacağım diye para toplayıp kaçan vardı,
Faturalarınızı %50 indirimli öderim diye kaçan vardı.
Demem o ki kim olursa olsun herkese babanız kadar güvenmeyin. Hatta babanıza bile güvenmeyin

yaptığınız ticaretlerin kişilere göre sadece oranı yüksek yani %1 bile olsa dolandırılma ihtimali her zaman var.. İyi akşamlar.