whitelion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Jeneratör daha mı mantıklı olur hocam sizce?
Yani jeneratör daha iyi olur tabi. Malum akaryakıt fiyatları da yüksek. Bunları göz önüne alıyorsanız jeneratör alabilirsiniz.
Lakin çok ses çıkartıyorlar umarım mustakil bir evde oturuyorsunuzdur

Ekleme: Bunu tercih edebilirsiniz ilk defa gördüm.

Sessiz Enerji Jeneratör Hibrit 1 kw %100 Sessiz Fiyatı, Yorumları - Trendyol