burakyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam abi anladık biz
Yasama yürütme yargıyı anladıysan reis sorun yok

Sen işe girdiğinde sözleşme imzalıyorsan , doğduğunda da bir nevi imza atmış oluyorsun tarafı oluyorsun demek istenilen budur !

Anayasa burada sözleşme oluyor devlet bunun bir tarafını vatandaş bunun bir tarafını temsil ediyor .

Anayasa mahkemesi de işte Anayasa mahkemesi yani .

Kapasitesi de ülkenin tabloda görüldüğü üzere sen bul ne diyim