Yasama yürütme yargıyı anladıysan reis sorun yok
Sen işe girdiğinde sözleşme imzalıyorsan , doğduğunda da bir nevi imza atmış oluyorsun tarafı oluyorsun demek istenilen budur !
Anayasa burada sözleşme oluyor devlet bunun bir tarafını vatandaş bunun bir tarafını temsil ediyor .
Anayasa mahkemesi de işte Anayasa mahkemesi yani .
Kapasitesi de ülkenin tabloda görüldüğü üzere sen bul ne diyim