@
Ozkula; ben de uzun seneler kullandım.(geçen aya kadar reseller hizeti alıyordum) Bir istek için ticket açtım kırmadılar yardımcı oldular sağolsunlar. Başarılı firma.
*değiştirme sebebim Reseller ihtiyacım kalmadığı için başka firmadan yeni müşteri kampanyalı hosting aldım. şimdilik idare ediyoruz. siteleri yine çoğaltırsam dönerim ozkulaya tekrar.
Tekrar çalışmak dileği ile görüşünüz için teşekkürler.