UmutYanardag34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Canınız sıkılıyor sanırım yani şu R10 da son zamanlarda bilgili içerikler yerine bu tarz saçma şeyler çok olmaya başladı.
Yazmayayım dedim de hakikaten bu ne ya !

Akıl fikir ihsan eyle kardeşim şu insanlara , Senin şu an şunu yazman bile başlı başına bir Sosyal kimliktir !

Aç oku madem git Sosyal kimlik kuramı , Dehşet yönetimi kuramı SINIRSIZ HOŞGÖRÜ PARADOKSU

BİLGİLİ İÇERİK DİYORSAN GİT OKU BUNLARI !

Hayvan-i sürüden azıcık farkın olsun !

Yüzdür yorumları analiz ediyorum ağaçların etrafına çöreklenip küfürler eden kıçında don olmayan kabile bireyleri gibisiniz !
En son bunu yapmıştım binlerce video yorumunu analiz etmiştim , Anladınsa ne ala anlamadınsa ben geçtim sende geç boş geç çayır çimen otluk !