Bir çeşit ülkeye döviz kazanımı olduğu için %0 olarak kesilir ama %15 gelir vergisi yazılır mal satışı olmadığı için. İhracat geliri olarak işleme alınıyor.
Ayrıca;
Muhasebecin ile konuş; Yanlış kestiğin %18'leri KDV alacağına çevirebilirsin. Nakit alamasan da alacak bakiyene yansır, kestiğin %18lerden düşülür. Bu konuda sadece tam emin değilim, yapabilirler mi diye...