Arkadaşlar selam ben sürekli satış faturası keserek kazancımın vergisini 18 olarak ödemekteyim. Bugün forumda bir arkadaş fatura örneği atmış, yüzde 0 istisna görünmekteydi. Muhasebecime sordum, o da 0 kesmen gerek dedi. Ama ben kararsızım sizlerde durum nedir? ne yapmalıyım acaba?