Hocam daha dün Halktan kuruyemişten 1kg ceviz aldım ve sabah kırıp tadına baktım, gerçekten çok iyiydi, yakınlarda mağazası varsa bi gidip görün derim tavsiye ederim.
Ceviz içi arıyorum hocam. Yakınlarda yok. Zaten fiyatı da yüksektir muhtemelen. Ben direk üreticiden uygun fiyata almak istiyorum