1. 1200 veya 1200 AF 4/4 bir işlemcidir ve performansı pek iyi olan bir işlemci değildir, arkadaşların söylediği gibi anlık yükselmesi bundan dolayı. Muhtemelen anakartınız 1600 AF veya çok daha iyi işlemcileri taşıyacak kuvvette. İkinci el veya sıfır alıp takabilirsiniz.
  2. Eğer ekran kartı oyunlar %100 kullanılmazsa bu darboğaz olduğu anlamına gelir. (Darboğaz: bir parçanın diğerini besleyememesi, işlemcinin ekran kartına yetişememesi gibi. Örneğin bu işlemciye iyi bir kart takarsanız gerçek performansından çok çok daha azını verecektir, bu işlemcide darboğaz yapmayacak bir kart piyasada yok şu an.) 100% olması iyi bir şey yani. Ancak bu görev yöneticisinden doğru sonuçları vermez.
  3. Değerler görev yöneticisinde değil HWInfo, MSI Afterburner tarzı programlarla bakılır ve bu programlar bütün her şeyi, yani sisteme kaç voltaj gelmiş, hangi çekirdek ne kadar kullanılıyor, fanlar ne kadar hızda çalışıyor gibi detaylı bilgiler verir.
  4. Yine de CPU kullanımı için %100 olarak kullanmasına neden olan programı bulun ve basitçe sonlandırın ayrıca başlangıç programlarını düzenleyin, Discord, Steam gibi programları ihtiyaç halinde çalıştırın.