daha işleme bile alınmadı
yatanlara hayırlı olsun
hepimize bol bereketli kazançlar
not: aynı durumdaki arkadaşlar mesaj atıyor
bazwn böyle durumlar olabiliyor
beklemekten başka bir şey yok
normal bir durum