Arkadaşlar bende ödeme beklemede yok ödeme beklemede yazan arkadaşlar var mı
Bugün ödeme beklemede yazmayan yarın yazma ıhtımalı var mı yoksa yatmaz mı cevap verırsenız sevınırım