Parası yatan varsa otomatik ödeme beklemede mi yazıyor yoksa maili geldimi yazarsa en azından bir fikir yürüturuz. Ne oluyor ne bitiyor bilen yok. En son paskalya bayramı mi ne vardı bir gün sarkmisti ama biliyorduk yazanlar olmuştu sebebini.