Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yılda bir kere kullanıyorum. Parayı sokaktan mı topluyoruz kardeşim ? İster alırım ister almam.
Yüzlerce insana yardım ettim bugüne kadar. 1 kere böyle bir şey istedim ondada bu cevabı aldık.

Herkes işine baksın.
aynen aynen